Avskeds-supar-dagen.

Ja, i dag var det allmänna avskeds-supar-dagen!
I morgon ska jag skjutsa min lovely Mad till flygplattsen
 och på måndag så åker min bästa jen till noge i 6 månader.
Sorglig dag :(

Vi förfestade iaf hos Joe, vilket var ruskit trevlig.
Frida, min Frida var med för ovanlighetens skull,
och jag Bea och F kicka ass på dansgolvet.

Synd bara att jag såg så lite av Jen och Mad på statt.

Jaja, kvällen slutade med att Bea bjöd mig på ostkrokar och grillkorv på pream.
(är hon världens bästa vän or what?)
Sem åkte jag hem för att hitta syster i min lägenhet.
Hon krävde tjocksockar, tandtråd och en egen tanborste till eltandborsten.
Lillebror var aldrig så krävande när ahn sov hos mig.
To bad I love her like pankakes!

Nu är det dax att knö ner sig i sängen bervid sis och sussa sött
tills klockan ringer kl. 10 i morgon.

Jäjä, Fuck Of!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback