Bad blogger!

Jag vet.. men det var varit lungt i Stinas liv dom senaste veckorna.
Men i helgen blev det iaf en två-dagars.
Fredag åkte jag på calles (efter världens jävla dyraste taxiresa. Halv vägs in
 till stan inser jag att jag har fel skor på mig och måste vända hem för att byta)
Väl på Calles möter jag upp Sandra och träffar Joel från svenskan.
Lördag var jag allmänt ofull.. drack upp det mesta av mina inköp på fredagen.
Jag mötte iaf Joe och Ida på Atorp innan vi gick på statt..
LöneLördag som det var, var det ju packat med folk och jag hade riktigt roligt.
Shotade Tequila med Ida och drack en öl med Nils.
Sen söndagmorgonen (som inte spenderades hemma)
Var en riktig nostalgitripp, vänner och frukost.
(Tog mitt minne några år tillbaka i tiden.)
Hela helgen har varit hur jävla rolig som helst.

Måndag, i dag alltså, åkte jag B, Challotta och hennes bror till
IKEA. Där det inhandlades så mycket som ett vitrinskåp, ett nytt
dubbeltäcke (det var nedsatt 400 spänn!). Oranga handdukar
och en kökslampa. Sedan vidare till Finnland och Alko.
Där var det svårt att hålla i plånboken. Blev lite likörer, vodka och whisky.

Nu funderar jag på att ta mig en wirre och chilla tillbaka framför lost.

Ja mata!

Kommentarer
Postat av: Lisa

uuh jag har ingen aning :P ska ju dra med mig karln med han vill inte åka upp till snön så jag får snällt vänta när det passar.. sen har jag ju jobb och grejer som måste funka.. men jag vill från sthlm lite, är less på livet i staaan. Ingen snö och bara regn.. ser ut som ett krigshärjat bosnien. Buhu..

Postat av: Lisa

men jag har lovat honom att han ska få följa med, eller jag vill ju att han ska få träffa folk och se vart jag har växt opp..och jag har inte riktigt råd att åka flera gånger...

2008-02-07 @ 20:46:05
URL: http://dolcevita.blogg.se
Postat av: Jen

Haha.. läste på maddes blogg att du inte hade råd att köpa sprite och därför gjorde din egen. Blev den god?:)

Är ungefär lika fattig som du, har ätit fiskpinnar för 7,50 paketet dom senaste 3 veckorna.. Är måttligt less på det.

2008-02-09 @ 18:13:28
URL: http://wennie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback