Gott nytt år, för fan!

Uppenbarligen  älskar jag allt lika myckt som pannkakor, i fyllan alltså.
Thats my new word.
Så jag är jag ju duktig hänger in mina kläder i grderoben,
jag lämnar dom inte i en hög på golvet.
I allmost got mad, jag hittade inte min klänning jag hade
på mig när jag lämnade Rhodins.
Det fösta jag gjode hos Emil var att strip off och
 kräla ner i badbaljan han hade. Jävlar vilken schyrre förfest..
När förfesten var klar så woppa jag lite Singstar.
 Jen räknas inte för hon är alltid king
Jen räknas aldrig och alltid i sing star.
När jag har woppat nån så är det aldrig
Jen, för hon är fan för bra för mig.
Fuck her.
När jag kom hem och allmost drove myself mad när jag
inte hittade min klänning, då var jag redo att ge upp allt hopp.
Sen kikade jag i garderoben. Där hängde den ju, hade redan hängt upp den!
Uppenbarligeh har mammas tjat gett nån verkan.

Jäjä, fuck off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback