Ingen rubrik i dag.

Jaha, då var det inte många människor kvar i Skeå längre.
I går skjutsade jag Mad på flygplatsen. Inte gråta, inte gråta
sa vi till varandra innan hon flög sin kos.
I dag lämnade Jen mig och försvann till fjärran Norge. Snyft!
Idag åkte även Bästis-Bror tillbaka till skolan i S-vall.
Malin åkte ju redan i fredags tillbaka till Luleå där hon är så duktig och pluggar.

   
Mad, Jen, Linus, Ma
(Ni är mig alla så saknade!)

Frida (sis) ska ku faktiskt stanna ett par veckor till och leka lärare på atorp
där hon gör sin praktik. Så henne får jag ha ett tag till iaf. Yeii!
Tack och lov har Bea bestämt sig för att inte överge mig,
hon stannar i stan till min stora lättnad.
Sen så har jag ju Joe och Frida som är bosatta med sina karlar.
Så dom lämnar mig nog inte i första taget.
Tack och lov för det.

Jäjä, Fuck Off!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha men stina, du valde ju inte dom finaste bilderna direkt :P

2008-01-08 @ 12:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback