Mom and sister fuck.

Ja, Jag har ju en sånhär trevlig räknare på min blogg.
Jag kan se hur många som varit inne och hur dem hittat hit.

I går var det alltså någon som googlat "Mom and Sister Fuck"
Och på den vägen hittat till min blogg.
Jag hade då skrivit "Mom", "Sister" och "Fuck" i tre olika meningar.
Men ändå att någon pervo googlar det och hittar till min blogg.
That's sick!

Någon som googlat "jäjä fuck off" en gång också.
Och givetvis hittat hit, men man ska nog ha lite för mycket tid på händerna
 om man tom. stavar det med Ä som jag gör och tar sig tid att googla det.
Jaja, bara en liten notis från en som har för mycket tid på händerna
för att skriva ett inlägg om detta.

Jäjä, Fuck Off!

Kommentarer
Postat av: Lisa

eeew..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback