Nu är det ju nytt år.

Bea kräver ju ändå ett extra inlägg.
(Jag övar mig inför mina vänners flytt).

Nu har jag iaf en ny desig eftersom nyåret är över, tack och lov.
Till veckan lär jag ju ska måsta söka nya jobb, mina mardrömsjobb, hemtjänten.
Shit, jag söker mina mardrömsjobb, jag borde fly, fly ut ur stan som
sis uttryckte det. Hon kan låna mig 10 papp. Vem kan ta han om min katt?
Shit, jag lär bli kvar i stan med mitt mardrömsjobb medan mina bästa vänner
lever livet i Norge.

I really hate Skeå, I whish i Could leave.
I really, whish I could.

Jäjä, Fuck Off.

3 inlägg/fylla (kolla dem före också)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin header du har!
Jag önskar dig ETT GOTT NYTT ÅR!

Postat av: Vickan

Min bästa vän flyttar till Norge idag :(

2008-01-01 @ 18:39:18
Postat av: Vickan

Min bästa vän flyttar till Norge idag :(

2008-01-01 @ 18:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback