Road Trip

God kväll världen!

I går hade jag en riktigt trevlig dag.
I stället för att sitta hemma och slöa framför datorn med min nya anime, Death note.



Så bestämmde jag mig för att åka med mamma och lillebror till Lycksele.
Linus behövde övningsköra landsväg och mamma skulle kolla om hennes vigselringar
(som hon förlagt) var i stugan.
Så vi tog en snabbvisit till lylle, käka världens godaste buffelunch på Indico
(Linus åt så mycket att jag trodde att han skulle explodera)
Sen åkte vi ut till stugan, vårat eget lilla vinter paradis.

image153

Fint va?!

Sen när vi kom hem hade jag ett mycket givande
2-timmars samtal med Frida om dittan och dattan.

I dag var tydligen den allmänna avskeds-ätande-dagen.
Det blev lunch på Dallas med Jen och Ma,
eftersom Malin åkte till Luleå i dag och inte hade tid att käka
den inplanerade avskeds-middagen för Jen och Mad.
Så vi käkade iaf middag på Olles, Jag, Jen, Mad, Joe och Frida.
Oj, vilken trevlig kväll. Visst Ladys?

Jäjä, Fuck Off!

Kommentarer
Postat av: Jen

Det var det, och ikväll blir det avskeds-supar-dagen

2008-01-05 @ 12:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback