Running Scared

Do you live, do you die, do you bleed?
For the fantasy.

Jag såg precis världens jävla bästa film! Fan, jag är helt.. ja va fan!
Running Scared med Paul Walker, den är helt klart ett måste.



Har haft en trevlig vecka men mina flickor.
(De som fortfarande befinner sig i Skeå, vill säga)
Har hängt hos Frida ett par kvällar och sett film. Skita-mysigt!
Bea och jag skulle ha en lugn fredagkväll och se Harry Potter.
Men min DVD ville inte fungera, så efter mycket svärande
blev det tvtittande med godis och ostkrokar.


Tvivlar på att Lördag kvällen kommer bli mycket mer intressant.
Jag måste ju dra ner på mitt festande när min party-pal, JenJen
lämnat landet. Tror kanske dock att det är på tiden, har blivit alldeledns
för mycket supande på senaste tiden. Så förbered er på inte så många 
jag-är-drunk-som-ett-ägg inlägg. Hoppas att jag ska kunna underhålla
er med mitt lugnare men kanske inte nödvändigtvis tråkigare liv.

Jäjä, Fuck Off!

Kommentarer
Postat av: Lisa

det vore fan perfekt för jimmy kanske ska till london den 25e och vara borta hela helgen :) återkommer när jag vet mer om han ska åka.. vi måste göra en ekonomikoll först :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback