Festivaldag nummer två (Fredag)

Den startade ju med jobb, som dom flesta dagar gör nu för tiden. Jag slutade dock 12 och hade tänkt ta en snabbis på åstan för att köpa ett par nylonstrumpor, de borde ju inte ta så lång tid, tyckte jag. 16.30 var jag iaf hemma. Det vara bara att kasta i sig nå mat, fan snabbsminka sig och sen dra till Jonas. Väl hos Jonas (efter många om och men, svärord och felkörningar) så var det trevligt. vi hängde mest på hans flotte och chillade.







Sen drog vi ju ut på festivalen givetvis. Jag såg Europe med en söt pojke och vi tog en promenad hem sen.

Förhoppningsvis får jag tag i bilder från i kväll.. så ni får se festivaldag nummer tre oxå =P

Nighty Nighty

Kommentarer
Postat av: Lisa

du ser väl till att mallanbrallan är på plats nästa vecka? gotta steal some stuff ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback