Hej och hå..

48 timmar. 48 timmar tog det för mig att läsa vad som skulle ha varit en månads läsning (om jag hade varit smart).. Damn mina lediga dagar! Hade beställt två böcker från Adlibris, New Moon och Eclips.. fick vänta nästan två veckor på att få läsa fortsättningen på Twilight. Sen är jag så urbota dum att jag när dom äntligen kommer läser jag ut båda bökerna på två dagar. Det gick helt enkelt inte sluta läsa. Även om jag ändå är lite impad av mig själv att jag lyckades läsa 1100 sidor på engelska på 48 timmar så ångrar jag mig bittert. Nu återstår det bara en del i serien, nämligen Breaking Dawn. Och den har inte äns kommit ut är. Hela 43 dagar innan den släpps i bokhandeln. Dumma, dumma Stina. Och inte nog med det, Måste vänta 92 dagar innan jag får tredje delen av Eragon i min hand. Jävla böcker. Jävla skitböcker som får mig att önska att sommaren ska ta slut snart så att det blir höst och jag får veta vad som händer. Jävla skit.

Okey, nu är jag överpessimistisk, men det är så jag känner.



Kommentarer
Postat av: Jen

Inget "wohoo snart kommer Jennie hem" inlägg. Börjar tro att du inte älskar mig längre:(

Postat av: Lisa

den va skitbra men helt annorlunda än vad jag föreställt mig.. du vet att jag kommer opp snart va??

2008-06-24 @ 19:57:09
URL: http://dolcevita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback