Twilight

Jag har aldrig någonsin förstått mig på folk som inte läser böcker.
Förstår dom inte vad dom missar?
Jag har precis upptäckt en ny bokserie. (Hur jag inte upptäckt den tidigre is beyond me) Twilight heter första boken i en serie i fyra(!) delar. Yeii! Jag har bokstavligt talat inte kunnat lägga i från mig boken, har burit runt den i väskan och plockat upp den varje chans jag fått. Absolut en av de bästa böcker jag lästt. Och jag har lästa en del. Fjärde boken kommer ut om inte mindre än 59 dagar så jag har mycket att se fram emot. Twilight har faktiskt puttat ner senaste Harry Potter boken från bestseller listan i England. Det talar ju för sig självt. Filmen Twiligt kommer upp på biograferna den 6/3 - 09.

Enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback