Damn!

Jävlar i min låda, såg just senaste avsnittet av lost, tror det är det mest spännande sedan serien började. Jeii!

Nice kväll på Ballen. Drog dit och mötte Reb och SS, hängde dock mest med Lillebror som var ute på krogen för första gången, lagligt iaf. Jag å Sis fick ju in Linus på statt när det var 20 och han var 16, det var rätt bra gjort. Min bror är ändå den bästaste broren i hela värlen, jag tror inte maken till bror finns at skåda. All cred till Limp i kväll.

Sen.. ja, vad träffade jag för folk ute.. Håkan. Ja, jag tror jag bara träffade Håkan ute, går man på 18 får man ju skylla sig sjuälv om det är för ungt folk ute.

Jobb i morgon från kl. 15 och 25 timmar framåt.. ända till kl 16 på söndag.

Jaja. Ja Mata.

Kommentarer
Postat av: sweetsoursalty@blogg

hejsanhejsan. härligt att du fick in bror din på baren=)
take your time.
chekka gärna vår blogg!!

Postat av: wadne

tråkigt med jobb

2008-03-22 @ 04:31:12
URL: http://wadne.blogg.se
Postat av: C

Du har kankse rätt om Britney, men jag saknar ändå Baby One More Time. Den måste väl ändå vara med spelad än typ Boys iaf

2008-03-27 @ 23:48:52
URL: http://mosterbaartil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback