Ingen Feedback?

Ingen feedback har jag fått på min desig heller. Jag som la ner så mycket tid och omsorg. Screw U all!!! När, skojsas bara lite. Har iaf avslutat veckans inskolning på hemtjänsten i Kåge, tar nya tag igen på måndag. Veckan ska avslutat med en härlig delad tur på sunnanå i morgon (fredag).

Träffade Joe en snabbis på stan i dag och gjorde lite secondhand shopping (!) Joe var ute efter nått orange, hon ska nämligen styla om vardagsrummet. Vi hittade inget orange, bara en svamp-lampa som jag la undan åt B.

Är mycket sugen på att gå ut i helgen, Ida och Rickard har fest. Men Stina är pankelipank som valigt. Någon som vill bjuda mig på krogen på lördag. Jag kan betala i high-fives.

Lite tvtittande, en rök, borsta tänderna och några sidor ur Eragon, sen ska jag sussa.
Nighty..

Ja Mata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback