Jag håller vad jag lovar.

Fredagkvällen i stora drag:

  • 17.00. Träffade en viss söt pojke på bolaget. Blev kär.
  • 18.00. Åkte hem till bea och åt kebab och ris. Mums. Sprättar första ölen.
  • 19.00. Jag och Bea är höga på Psych, bara vääärldens roligaste serie.
  • 19.59. Bea: "Vad är minst tragiskt att se på en fredagkväll, Så Ska Det Låta eller Let's Dance?"
  • 20.05. Drinkarna är blandade och Bea skrålar med i någon Magnus Uggla låt för kung och fosterland. Hon är tydligen mycket upprörd att hon inte insett hur coolt "Så Ska Det Låta" är under sina 23 år.
  • 21.00. Vi är nu färdigsjungna och då börjar diskutionen om vem av oss som ska få datea Björn Gustafsson. När B sedan slänger ur sig att Måns Zelmerlöw är singel ger jag med mig och hon får behålla Björn. Han ser ändå ut som om han är 16. Så jag och Måns och Bea och Björn ska gå på dubbeldate.
  • 22.00. Halvfärdigsminkade, iförd mjukisbyxor och klänning, dyker mitt stora problem upp. Min Heath Ledger är död (Buhu..) och slot nummer 4 på min lista med kändisar men får ha sex med fast man har pojkvän är plötsligt vidöppen. Vem ska jag då välja? Ska Orlando Bloom stiga i rank för att han var femma? Eller ska jag välja ut någon helt ny som får ersätta Heath? Kan någon ersätta Heath?
  • 22.30. Bea lista består av Colin Farell. ("Men bara om han ser ut som han gjorde i Scrubs") Kom igen kvinna!
  • 23.30. Ganska runda under fötterna, eller iaf jag, traskar vi ner på stan och OW.
  • 23.50. Träffar vi på ett par killar som vi utmanade i biljard. Vi blev inte helt utklassade, förlorade bara med en boll. Vinnarna bjöd på drinkar.
  • 02.00. Vi har hunnit diskutera allt mellan himmel och jord: AIK. Är man lesbisk för man har hål i tungan som tjej? Jobb, AIK, Hur kan tjejer gå i högklackat? AIK. AIK! Och till sist blir vi utskickade.
  • 02.15. Stina: "Efterfest hos Bea, jag bjuder på wirre!"
  • 05.00. Utkickad från bea och på väg att traska hem, cigarettlös.
  • 05.30. Hemma och trött som ett egg!
Vi hade en ganska trevlig kväll om jag får säga det själv. Right B?
Ja Mata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback