Näe, ellerhur..

Borde skriva ett riktigt inlägg.. känner att jag har ord-kräkas-känslan inte långt borta.. mae varje minut är dyrbar, måste sova för jag ska jobba 13 timmar i sträck i morgon.. när jag anlände hem igen trött som ett as får ni höra allt om min å Beas dream-dubble-date och Beas pinsamt korta kändisar-man-får-ha-sex-med-fast-man-har-pojkvän-lista. och Den fenomenale efterfesten jag drog ihop. men som sagt. håll tillgodo, i morgon händer det grejer, efter jag sett nyaste Lost avsnittet.

Ja mata
(För er som inte vet betyder "Ja Mata" Vi Ses, på Japanska.)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nä bara lite sås...

Postat av: Sara Loov

Och simbasang (om du sager det fort), betyder ursakta. Ohaio ar hej! heJ!

2008-03-05 @ 03:22:10
URL: http://saraloov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback