Viiinee

Ojojoj.. den här månaden har det verkligen jobbats. Har inte haft mycket tid till annat. På sunnanå korttids har det varit massa med sjukdom så dom har skrikigt efter vikarier medan jag har kämpat på med inskolningen i Kåge. Men jag kommer att bli, som Joe sa, Rich Bitch! Det är ju inte helt fel dock.

Dagen har i princip ägnats åt gårdagens påsk korsord i mittuppslaget i norran med storhelgs lön. Inte illa. Just nu sitter jag hemma hos mor och far och dricker ett glas vin och hoppas på att Bhella ska pallra sig till stan så att vi kan ta en bar runda. Måste ändå ta det relativt lugnt iom att jag jobbar i morgn också, börjar dock inte förns kl. 15.00. Så det ska nog vara lugnt. Saknar min SnällaBhella, hon har ju flyttat söderut till tjotahejti till karln sin.

Nu ska jag återgå till viiinee och "Så Ska Det Låte"

Later
Ja Mata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback