Vad är det för dag i dag?

Jo det är Stinas födelsedag!! Congratts till mig.
I kväll har jag varit hos mor och far och käkat grillad tandori kyckling. Mumma!
Sitter här nu och väntar på att R ska höra av sig så att jag får gå ut och fira min födelsedag!
Nog för att jag ska ha fest i morgon och de kommer att bli ballt som fan, men jag hade ändå gärna gått ut i kväll oxå.
Jaja.. i morgon ska jag lägga upp bilder på mina nya solglajer (som jag lovar Mad i typ flera dagar nu)

sen hoppas jag att det blir några snygga foton från min fest i morgon som ni får ta del av!!

Kramar till alla (för jag e lite på kanelen) =P

Kommentarer
Postat av: Jen

Lägg ut lite pics då:).. vill se glajerna.. har du nå tips på vad jag ska köpa för solglasögon i år?.. några dyra

Postat av: Mad

Nä du har haft din chans.. du har inte alls köpt några brillor för 150 spänn.. din ljugpotta! :P

2008-05-21 @ 23:33:42
URL: http://lyckliga-gatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback