Back

Klockan är kvart över fem och vi är tillbaka från Tyskland. Jag är helt slut! Vilken dag!
Fick för första gången åka över Öresundsbron, fast jag var halvsoande då. Anna som varit i Lund och festat hela natten var fortfarande full och hade massa bus för sig. Felicia min rara hade tagit med kaffa åtr mig som jag drack upp direkt ur termosen. Mmm.. Kaffe.

Väl i Tyskland fick jag lite handlat.

1 Lord Calvert
1  Passoa
1 Smirnoff + en schaker
1 Smirnoff Rasberry
1 Smirnoff Green Apple
6 vita J.P Chenet
24 Mariestads
24 Sofiero

Allt just under 900:- Som fått.

På vägen hem sjöng vi lite julsånger.. Den enda vi lyckades avsluta var "hej tomtegubbar slår i glasen"
Vi kunde inte texten till nån annan.. Eller så psychade Anna ur..

Om ni ursäktar så ska jag dö nu för jag är så satans trött!!

Kommentarer
Postat av: Madde

metropolen skåne har nära till allting :D

Ska göra en tysklandstripp efter jul, så kan vi dricka i takt sen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback