Dumma regn!

Okey, jag har accepterat Malmös blåst och regn som något av vardagen. Håret är alltid krulligt av fukten och fötterna är aldrig torra längre än dom få meter det är till bussen. Paraplyet vägrar att samarbeta och viker sig avigt i blåsten. Det har jag accepterat. Men när det regnar och blåser så mycket att jag vaknar ur min koma-sömn kl 5.30 då blir jag lite sne. Jag hade världens bäste dröm! När jag vaknade var jag i fullgång med att välja en smak på B&J glass medan jag flörtade med världens sötaste kille. Jag var lessen förstår ni, hade varit på en tråkig fest och det berodde på Felicia, Lund Maritn och Dahl. Va dom hade gjort det minns jag inte, men det var deras fel iaf. Så jag behöve mig lite pick me up och skulle köpa glass och fick en kille på köpet. Men nä, den potensiella bra biten av drömmen fick jag aldrig vara med om för regnat väckte mig!! Dumma regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback