Schlager kväll

Det är onsdag. Vad betyder det? Kåren!! I Kristiansstad är det tydligen toga kväll. Här i Malmö är det schlager kväll. Temakvällar på kåren är alltid bäst, halloween, 80 tal, 90 tal osv. Här är det full rulle som vanligt. Det är lite roligt.. min lght i Skeå var ju inte direkt party stället, det fanns alltid någon som bodde mer centralt än mig. Här tycker jag det ränner folk jämt. Nog för att det är ju alltid trevligt. I kväll kommer iaf Carro och Lilly. Min söta vän Carror har än inte hunnit avnjuta en trevlig kväll på kåren så det ska bli trevligt. Jag och Lilly än ju som stammisar..

Min fitt-nacke har inte varit trevlig i natt. Allt pluggande i obekväma ställningar har fuckat upp min rygg och nacke. var nästan tvungen att slå mig medvetslös med min fånigt lilla stekpanna för att få någon sömn i natt. Hur jag än vred och vände mig ville inte min nacka vara med. Dumma nacke. Så nu är den till salu. En bättre beganagnad nacke säljes till bra pris. Slå till nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback