Snö och omtentaplugg

Jepp, my guy från arbetsförmedlingen ringde och väcte mig kl 13.30 i dag och frågade vad jag gjorde nu för tiden. Han undrade om jag ville gå ur arbetsförmedlingen. Då upptäcker jag att det är ett vitt snötäcke ute och jublar högt i örat på han från arbetsförmedlingen. Han tyckte jag var roande.. haha..
Begav mig sedan ut i winter wonder land för att åka till skolan och skriva ut gamla tentor. Det singlade ner lapphandskar jag jag var så lycklig för min snö. 90 minuter senare när jag efter många om och men hade tentorna i min väska och en rostbiffmacka i magen skulle åka hem var det inget winter wonder land längre. Solen var som bortblåst och mina singlande lapphandskar var nu pyttesmå isbitar som snöar vågrätt i blåsten. Dessa isbitar lyckade krypa in i ärmarna och i kragen och var inte alls trevliga. Tilläggas ska ju också att jag har ett stort lila skavsår på min lilltå. Så vid det laget var jag inte lycklig längre. Men jag kom hem till slut, redo att hugga av mig lilltån. sen dess har jag legat begravd i mina socionom böcker som jag börjar vara väldigt less på vid det här laget. I morgon gäller det då är det omtenta. Håll alla tummar och tår för mig. =)

Och ja just ja. Jag kommer hem tidigare än planerat. Den 17/12 hemvänder jag. Längtar så mycket..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback