Jiihoo..

Förbannad är vad jag är!! Allt försvann! Måste skriva om allt!

Sitter och tittar, as we speak, på detta pojkgäng.


Dom studsar runt på trappan till skolan där jag har aldellens utmärk utsikt från andra våningen.
Tur att akutmottagningen ligger precis på andra sidan gatan för rammlar dom så lär dom ju spräcka upp skallen! Ska tilläggas attdet är höga betong räcken som voltar mellan. (Letade efter en bild på skoltrappen, men hittade ingen.) Nog för att jag kikat på dom i ca en timma och än har ingen ramlat.

Sen att alla är supersöta gör det ju inte mindre intressant att kika på.
 Lycka till i Uppsala, B. Love U.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Parkour rockar!

Postat av: B

Storm trivs här i Uppsala. Hittade både till och från jobbet och även till rummet jag ska hyra från nov, känner mig rusktigt stolt!

Alla som jag träffat på jobbet hittils är väldigt trevliga.

I morgon bär det av för en helg i Sthlm.

Miss U!!! puss

2008-10-24 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback