Vänner och alla som jag känner!

Hej hå! Nu ni är biljetten till Skelelfteå bokad. Hell Yes! den 22/12 kommer jag upp till kära norrland igen. Madde den filuren sa att vi skulle sammåka från sthlm men hon hade redan hunnit boka biljett till den 17 vilket är alldelens för tidigt att åka för jag har tenta den 19.

Sitter för tillfället hos Lilly och plugga till tentan jag har på torsdag. Hujedamig.. Hur ska detta gå? Min första tenta.

Och flytta ska jag göra har fått tag på en mysig studentlägenhet på celsiusgården. Flyttar den 1 november. Fett med nice. Äntligen får jag slippa tant Aina och hennes jobbiga fyllor.
Jag vet att jag varit dålig på att höra av mig men ni alla andra människor som inte har nått viktigare för er än att går till jobbet kan väl se till att ringa mig så jag inte ser ut att vara en så dålig kompis..=P

Miss U alla guys.

..och F, din födelsedagspressent liggen på lådan nu.. kommer säkert om ett par dagar. Grattis i efterskott.

Kommentarer
Postat av: Mad

Sorry bejb, men vi slutar den 17e å känns dumt att sitta å vänta på dig då jag inte varit i Skell på ett helt år... Har du bokat hem biljett också? vilket datum? Såg att du hade ringt innan men satt biblioteket så kunde inte svara.. PUSS

Postat av: B

du måste ju säga hej till mig med! vet inte om jag tar mig hem till skeå till jul. risken är stor att jag måste jobba och ev ska vi hur som helst fira jul i s-vall.

SAKNAR DIG!

2008-10-13 @ 14:01:04
Postat av: Jen

Hur länge är du hemma då?... för alltid hoppas jag:)

2008-10-16 @ 17:04:13
URL: http://wennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback