7 11.

Jag vet att jag är svina dålig på att blogga. Skolan har dragigt igång på riktigt och de är mycket att plugga mellan alla sittningar och 80tals fester. Sen är mitt satans mobila bredband bajs dåligt så det är svinjobbit att blogga hemifrån. Gör det oftast på skolan. Just nu sitter jag Seven Eleven, inte så långt från möllevångstorget. Här går det relativt snabbt. Ljusår snabbare än mitt bajs 3.

I dag drog jag ner på stan för att leta mig en outfit till i morgon då det är 80 tals fest. Hinner inte mer än in innan jag kommer på att jag borde slå på ljudet på mobilen igen efter föreläsningen. Lille söte bror hade ringt 4 gånger och så var det ett nummer jag inte kände igen.
"Hum, spännande" tänke rjag och ringer upp.
Louise svarar. Dum som jag är tror jag att det är Louise från min klass så jag beter mig som en annan idiot tills hon säger:
"Du kanske inte minns mig, vi jobbade ihop på stegen och Lärkan".
(Trå år sedan jag jobbade där, för att tillägga) Jag ba:
"Ömn.. Hej!" Tusen saker går genom min skalle, vill hon att jag ska rycka in och jobba eller har jag några nycklar jag borde ha lämnat tillbaka?
"Jag hörde av min mamma som pratat med Karin (Chef) att du bor i Malmö och letar bostad." Säger hon då.
Sen var det bara att svichan till Dalaplan för att kika på hennes studentlägenhet som hon skulle lämna för att åka upp till kära skellefteå igen. Jag är helt sold. Kanonläge! 5 minuter till skolan, 5 minuter till Triangeln och Centrum. Nu Gäller det bara att hennes hyresvärd säger att det är okey och då är den min. Jeiiii!! Rena drömmen!

Hon sa också att Mattias på Stegen läser min blogg. Ha, kul. Men hur hittade du hit? Och varför har du alldrig kommenterat?? =P

Jag vet!! Alla som läser detta inlägg kan väl skriva en kommentar så jag vet vilka söta filurer som läser min blogg.
Nu måste jag hem och plugga. Jag kan inte undvika min tant hur länge som helst.

ABAYO

Kommentarer
Postat av: B

Fick ett telefonsamtal idag. Om ett jobb i Uppsala!!! OMG vad ska jag ta mig till?!

Saknar dig!

2008-09-18 @ 14:18:58
Postat av: Anonym

SCHTINKIE

2008-09-26 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback