Hej Malmö och Skellefteå

För tillfället försöker jag återställa mitt hjärta och jag ritat på handen. Skelleftebor vet vad jag menar, Malmö bor.. ni lär er. I dag var det iaf Malmödagen, villket innebar guidar busstur genom Malmö och middsg på Inkonst. Bussturen söög.. ända anledningen till att jag åke med var för att man skulle få en gratisbiljett till Inkonskt nattklubb, vi var 600 som åkte med olika bussar, Inkonst bjöd på 200 biljetter. Jag fick mig ju ingen givetvis.. Men Gula laget (mitt nollningsgäng) hade fest hos Clara och innan jag behövde betala in mig hade sweet susanne fixat mig en biljett!! några öl, lite ringdans och massa partayande senare är jag hemma igen. Jag börjar veta vart saker och ting ligger nu, hittade hem utan problem.

Nog för att jag blev erbjuden en plats på socionomutbildningen i Lund (som var mitt föstahandval) men jag tackade nej till den. Hur skulle jag kunna lämmna alla mina söta sjuksköterskor: Felicia, Sheima, Louise, Lotta, och Susanne utan min mitt norrlänska jag här i Malmö, det går ju inte. Men ändå cred åt mig att jag tog mig in på socionomutbildningen i Lund (fan status!)

Jag är full som fan nu och måste sova för 24 racet börjar redan kl.10.00 i morgon. FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback