Hej Skellefteå!

Hej Norrland! Jag saknar er så!! Malmö Kickar as och (som jag sa till Kelis) jag trivs som haden i handsken. jag tror om jag ska vara så här ärlig (som folk bara är i norrland) så är jag inte gjord för en liten stad som skeå. Jag menar, jag älskar Skellefteå och allt och alla som finns där. Men det var länge sedan jag var så lycklig som jag är nu. Och nu snackar vi nio ynka dagar från mitt vanliga liv, Och jag ska ändå bo här i 4 år! Jag tror jag hör hemma här!

Men jag har ytterligare en satans annlednig till att bogga!
Studentpuben hade premiär i kväll, (vi nollare har ju haft förtur)
Mitt på satans dansgolvet kommer det en (och detta är allt jag minns av denna romantiska sekund), en killa i randig skjorta och bara kysser mig. Jag vet inte vem det var, vet bara att han var söt, det hann jag registrera. Försökter kuta efter honom, men hittade honom aldrig. Frågan är om jag ska minnas det som en romantisk, spännande sekund i mitt liv. Eller om jag ska jobba på att ta reda på vem det var..(?)


(Fötrlåt för att jag inte lagt upp några bilder, min laptop vill inte samarbeta med min kamera, det kommer, jag lovar, snart!)
Pröva
Den Här länken, det är bilder från nollninen!

Kommentarer
Postat av: Jen

Tror det är mannen i ditt liv, men du kommer inte hitta åt han förän om några år.



Då kommer du komma på att det var han som du blev kysst av den där underbara kvällen på nollningen:)

2008-09-04 @ 22:27:47
Postat av: Mad

Jag tror du bara ska komma ihåg det som en romantisk spännande sekund i ditt liv.. För du ska veta, Kåren, iaf i K.stad, det är en köttmarknad. Vill man knulla så får man det, anytime! Och det är inte ovanligt att främmande människor kommer fram å hånglar upp en å sen försvinner! Så njut, det kommer vara dina bästa 4 år i ditt liv gumman! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback