yo

Jag vet att det dammar om min blogg.. men det är lite synd om mig.. min alldelens nya, fina, satans dator har gått och blivit kapott! I hate it!! Är glad om jag lyckas rycka en dator på skolan någon gång i veckan. =(

Malmö är iaf fantastiskt.. Våren är i full blom och jag stortrivs här! Vi grillade ute i solen i lördags.. fantastiskt! Men jag saknar er där hemma.. dock inte slasket.. hatar slasket ni har där hemma i Skeå nu. Jag är skittråkig jag vet men jag har inget vettigt att skriva.. är satatrött och får inte gå hem förns om 6,5 timmar. Nu ska jag gå ut i solen, drick en kopp av skolans helt sjukt gott kaffe och ta mig en cigg medan jag väntar på att min supertråkiga föreläsning om socialpolitik börjar.. ha det bra i slasket hehe..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej honey



bra att du saknar oss lite iaf, vi har 2 grader och regn så inte så konstigt att du trivs bättre i Malmö..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback