Flämt!!

Jag får ju bita mig i tungan av mina egna ord. Sant, jag länktade hem och jag länktade till skolan. Men faan vilken första dag!! En tre timmar lång föreläsning vilket följdes av fyra timmars grupparbete. Jag har tenta på lördag, om tre dagar, så jag kommer typ att missa hela veckans gruppmöten inför redovisningen på måndag. Känner mig aningen stressad!!

Sitter just nu på skolan och väntar på att Flis gruppmöte ska bli klart så vi kan gå hem och jag kan dyka ner i mina socionom böcker, förhoppningsvis för sista gången.

Jag är såå hungrig!! Allt jag har fått i mig i dag är en lite fralla till frukost på orkanen innan föreläsningen och en stackars ynka knäckebrödmacka ur automaten till lunch för cafeterian var stängd. Och inte har jag någon mat hemma då jag inte hunnit handla något sen jag kom hem.. det finns lite frusen spenat och en burk vita bönor.. Mumma!!!

Nu kom Felicia. Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback