Jeesus

Hej alla mina vänner och alla som jag känner! Just nu är jag lycklig för att Bea har somnat och jag har hennes dator helt för mig själv.. jag vet att jag är ett psyko men att vara utan dator i tre månader ger bestående men.. allvarligt!! Jag kom iaf till Uppsala tiiidigt i morse efter nio timmar i nattbussen från malmö. Idiotbrullan framför mig tyckte att det var en briljant ide att flälla ner hennes stol hela vägen så mina knän var typ uppe vid min haka.. och FN-soldaten som satt brevid mig envisades med att prata 4 ever och när han äntligen somnade så fläkte han ut sig över hela mig.. jag satt som en ihopklämd våffla i nio timmar.

Väl annländ till Uppsala fick jag hämtning av B och efter en uppfrächning och en snabb furkost åkte vi in till Sthlm. Fan vad överskattat det är. Den ända butiken vi var på som inte finns i Malmö var TOPSHOP och jag var inte speciellt imponerad av den heller. Malmö duger för mig, jag fick inte någonting shoppat på hela dagen allt jag pungade ut för var massa kaffe (för att överleva dagen utan någon nattsömn) och nån pestopasta till lunch. När vi sedan gav upp och pallrade oss tillbaka till Uppsala för att träffa H och käka middag var jag döende. mina ögonlock levde sitt eget liv och min vänstra lilltå var jag redo att amputera, trotts bekväma skor. (något överkännslig) Jag, B och H käkade iaf pizza och drack lite öl. Jag hann i all min glory av inte-någon-sömn-på-hela-natten bli lite på lusen efter min egen öl och 3/4 av beas som hon envisdes med att inte dricka upp. Sen bar det ju givetvis av till B för vin drickande i mjukisbyxor och youtube- inlägg.

I morgon ska vi ta sovmorgon, göra Uppsala och sen ska jag ta tåget till Sundsvall och se Lillebroren ta studenten.

Snart är jag hemma i skaå.. snart!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

heej sweet! Vad trevlig att du komme förbi Uppis en sväng å hälsade på oss! Idag har vi vart på ikea=) Hoppas resan hem gick bra! Vi ses snart igen :) Sköt om dig så länge! puss

2009-06-11 @ 22:13:07
Postat av: Johanna

Jipppiiiiiiii....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback