Midsommar

Jodu, ännu en midsommar har passerat och detta år såg för mig, ganska precis ut som förra året. Jag jobbade egentligen till 21.30 men fick gå vid halv nio tiden. Nice! sen så gick jag hem till mapa och hann inte mer än innanför dörren innan någon skulle ha skjuts. I detta fall Lillebror. Jaja, jag skjutsade han och plockade upp Malin på vägen hem. Sen åkte vi till Mamma och Pappa och tog oss varistt glas vin.. sen gick det utförr.. alla mapas vänner är så roliga och blir så fulla att man måste hänga på.. så jag fick väk i mig några glas vin sen tände jag och Ma Limpans vattenpipa och puffade på ett bra tag. När Robert dök upp så gick vi lös på pappas öl och nu är jag rät på snusen.. vet inte om jag vågar gå och lägga mig.. tror inte jag tar mig upp till jobbet i tid om jag sover nu. nä, det blir en all nighter.. igen.

Midnattstravet på lördag någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback