sex timmar

Jag har befunnit mig i Skellefteå i sex timmar nu. Wow effekten av att se min familj, som jag träffade i Sundsvall i onsdags har lagt sig nu efter tre dagar tillsammans. Jag kom hem kl 21.03, snabbsvidade om och drog ut för att träffa Frida och Jen =)) det var jättrevligt på Statt, även om jag inte riktigt tycker det är kul att gå hem före kl 3. Har blivigt så bortskämd av Malmö. Efter-krogen pizza brukar förtäras vid 5.30 - 6.00 tiden. Suck, jag saknar redan Malmö, Flisan och Ange! Men nu ska vi inte deppa för det finns kanon grejjer med Skeå också. Min lght till exempel.. den är så jävla awesome att jag dör! Givetvis mina familj och mina söta kickisa (vänner). Men också mitt jobb och min dator!! För som alla säkert vet vid det här laget så har min bärbara lilla data dött och vill inte leva men jag har ju en stationär dator i min awesome lägenhet =D tre måndaer utan dator gör mig till en datanörd när jag får tag i en. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback