Vår

I dag är det officiellt vår!
Jag har bestämmt att från och med idag är det vår.
I morse tog jag fram min sommarjacka, mina solglajer
och cyklade till skolan i pumps.
I dag har varit världens bästa dag!
Våran föreläsning i dag var jättekul.
Vi började kl 9 och jag är inte människa före 12, det vet alla,
ändå var jag inte ett dugg trött.
Jag kom på mig själv med att fnissa högt utan anledning.
Efter skolan bestämde jag mig för att gå och köpa cigaretter
och föreviga min fantastiska vår känsla.
På vägen hem kom ett riktigt vårigt solregn som jag älskar.
Jag är lite hög på våren!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!! Jag åt middag på balkongen igår. Det var soligt och iskallt, men det var värt det.

2009-03-10 @ 15:56:31
Postat av: s

Jag önsakr jag ahde en balkong..

2009-03-10 @ 19:13:53
Postat av: JoH

HejHopp! Men du skoja, är de så där grönt och vårigt där nere, nä nu blir jag avundsjuk. Här är vi ju mitt i vintern än känns de iallafall som, snöade idag=). Så roligt. Klart ja skulle vilja bestämma, klart de skulle bli godis jämt och allt skulle bli så bra, du skulle också få va me på ett hörn och bestämma nåt om du ville=).



PUSS

2009-03-11 @ 05:09:42
Postat av: Fredrik

Du är välkommen förbi nästan när som helst Stina.

2009-03-11 @ 17:00:43
Postat av: B

igår var det snö kaos här! (eller snö kaos i 08-mått)

08orna är ju dumma i huvudet och försöker köra med sommardäck i det. såg väl en 10-15 "räddningsfordon". blir lite irriterad, förstår dom inte att dom utsätter alla andra för fara genom att köra runt i sommardäck i vintersnölag!? var 3 bilar som låg voltade i dikena och några fler som "bara" var intryckta lite här o där.

2009-03-11 @ 18:21:52
Postat av: angelica

tänk om de kunde va lite vår här också =) avis kul att du verkar trivas "där nere i södra sverige" =)

2009-03-14 @ 13:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback