Hey yo!

OKey, mina rubriker saknar det där fantastiska måste-läsa-detta-inlägg intrycket, snacka om lack of fantasy. Jaja, jag skyller på sömnbrist i dag. Äntligen är grupparbetet i sociologin avklarad. Kanon! Nu ska jag bara låna en bok på bibblan, åka till Sandra och lämna den boken och byta kläder sen ska jag föhoppningsvis träffa Flis på möllan för en tisdagsöl i solen.

åh, by the way, jag löste mitt första soduko (eller hur det nu stavas) i morse. Har aldrig orkat ge det ärlig chans. Men nu är det gjort och banne mig, det var lika jävla tråkigt som jag alltid förutspått att det skulle vara. Så de så!

jaja, off You go. take care now, bye bye then. Flum, flum..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va roligt att du snart kommer hem. Ja tycker dina rubriker är helt enkelt du! Ändra inget din sida är så Stina...



Hoppas allt är bra me dig! Lycka till på tentorna.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback