jo

Jag hade en lunchdate med Sandra i dag kl 12. När klockan var två gav jag upp med att vänta och drog jag från skolan till flisan för våran pluggdate. kl 18.30 ringer Sandra och ber så mycket om ursäkt, hon hade sovit till 16.00. Se där, det finns andra människor som är lika galna som jag och sover bort hela dagar =D Jag är inte ensam!!

Nu är jag svina trött och allmänt virrig, för jag satt på golvet från kl 23.00 i går till kl 06.00 i morse och skrev hemtenta. Jag är spyless. Vill att den ska vara över.

jaja, whatever.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va roligt att du tagit upp ditt bloggande igen, de har som varit ganska dött på din sida. men kul då får man se och följa me i vad du har för dig därnere.



Kram

2009-05-16 @ 02:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback