Lite bild uppdatering

Hej hopp alla vårglada människor.. Här är det jävlart sunkväder.. stormblåst och regn.. tre dagar i rad nu. Bajstråkigt! Nu har det äntligen börjat hända grejer på min datafront. Pratade med en support kille här om dagen och det skulle tydligen inte vara något problem med att fixa skiten om jag bara fick en inställningsskiva.. så den är på väg hit nu, hoppas det går fort för jag hatar att plugga på skolan.

Jag tänkte att jag skulle slänga in lite bilder från dom senaste veckorna.. Enjoy!



Agneta, Ewa, Glasstrut och sandra på valborgs innan vi drog på Cafe Cuba.



Någon kille, Sandra, Ange och Jag. Vet ej vart vi är dock.



Mojito på Cafe Cuba.



Fina Flickor. =))

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha..vaddå långsökt.. fast fattar fortfarande inte.. roligt att du uppdaterar så man får se ditt malmöliv... saknar dig ko:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback