Woppi-freaking-Do!!

Detta tentaplugg är jävulusiskt tråkit.. Jag är less. Och jag är hungrig.. BajsBankomaten åt upp mitt kort i söndags så jag har inte kunnat köpa varken mat eller cigg.. är hungrig och röksugen. Sitter på skolan nu och har just spenderat mina fem sista kronor på ett grönt äpple.. Det var dock asgott, så det var inga pengar i sjön.. men jag är fortfarande hungrig. Jag hoppas mitt nya visakort ligger i brevlådan när jag kommer hem från skolan.

Det blev spontanfest i lördags, för min del iaf. Messade Ewa och dom skulle ut så jag begav mig till rönnen och tiggde dricka av alla =)) Folk var väldigt generösa. Vi tog oss inte ut till Deep förns klockan var 01.00 men inte gjorde det nått för vi röjde runt tills klockan var nästan fem. Då gick vi och käkade efter-krogen-pizza.

Min dator är fortfarande cp, inget nytt där. Men jag komme hem till skellefteå om 32 dagar. Inte fy skam!

Jäjä, Fuck Of!



Mika, Henrik, Sandra, Ewa
Danni, Natta, Shima, Jag



Jag och Ewa



Danni, Natta, Jag, Shima, Sandra



Jag och Sandra


Danni, Shimia, Ewa, Sandra

Kommentarer
Postat av: B

Aww stackare, vilken elak bankomat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback